WCZYTUJĘ

Wpisz szukaną frazę

„Więcej znaczy więcej” – H&M zaprasza do ekscentrycznego świata Iris Apfel

Udostępnij

Iris Apfel nie chce, abyśmy ubierały się tak, jak ona. Lubi być wyjątkowa i niepowtarzalna. Sama, w wieku 100 lat, wciąż nosi tylko to, co sprawia, że czuje się szczęśliwa i zachęca innych, by też tak robili.

Wszyscy wyglądają tak samo, noszą te same rzeczy. Noszą to, co jest modne, to, co jest trendy, to, co każe się im nosić. To jest strasznie nudne. Ja chcę widzieć osobowość – mówi Iris.

Jaki jest najlepszy sposób na pokazanie swojego osobistego stylu, à la Iris? Rozbudzaj w sobie ciekawość, baw się, odkrywaj siebie. Noś ubrania, bo je kochasz, wybieraj dodatki, bo sprawiają, że się uśmiechasz, zakładaj buty, które dają ci radość – zachęcają twórcy kolekcji Iris Apfel x H&M promowanej hasłem „Find your inner Iris”.

Nie chodzi o to, co nosisz, lub czyjego autorstwa, ale jak się czujesz, gdy to nosisz – potwierdza Iris. – Styl to wyrażanie siebie, a przede wszystkim postawa. Styl drzemie w tobie, gdy odkryjesz siebie, odkryjesz swój styl – mówi.

Kolekcja firmowana nazwiskiem Iris i zaprojektowana we współpracy z nią prezentuje właśnie to radosne i indywidualne podejście do stylu. Znajdziemy w niej zachwycające zderzenia nadruków, bajecznie barokową estetykę oraz kolor, kolor i jeszcze raz kolor. Elementy kolekcji są zabawne, eklektyczne i żywe, a wszystko jest nieco przesadzone – w najlepszy możliwy sposób.

Akcesoria są równie efektowne i ekstrawaganckie, dokładnie tak, jak lubi Iris. Są to masywne pomarańczowe, czarne i zielone łańcuszki; ponadwymiarowe, odczepiane wisiorki, które stają się odważnymi broszkami; satynowe pantofle ozdobione wysadzanymi kamieniami żukami skarabeuszami i lśniącymi żabami; wyraziste mankiety i stylowe, duże pierścionki z wizerunkiem Iris.

– Myślę, że H&M jest fantastycznym i absolutnym prekursorem w swojej dziedzinie, co kocham! Uwielbiam wielką modę w przystępnych cenach, a to H&M opanował do perfekcji! – podkreśla Iris Apfel.

Kolekcja, którą H&M będzie dostępna na stronie marki od 31 marca.

Zdjęcia: materiały prasowe H&M.

Tagi